Ketomon jäätelöiden jälleenmyyjät

LÖYDÄ KETOMON JÄÄTELÖT LÄHIMMÄSTÄ KAUPASTASI

Hei, etsitkö Ketomon tuotteita? Tsekkaa alhaalta Ketomon jälleenmyyjäkartta.

Tiesitkö, että myös sinä voit vaikuttaa oman lähikaupan ja alueen tuotevalikoimaan. Voit toivoa tuotteita omaan lähikauppaan ja näin vaikuttaa siihen mitä kaupasta löytyy. Listasimme alle ohjeita. Mukavia ja vastuullisia herkutteluhetkiä, toivoo Ketomon väki  

K-kaupat:

Ketomon artesaanijäätelöitä saatavilla ympäri Suomen hyvin varustetuista K-kaupoista. Tarkista viimeisin saatavuus K-Ruoka sivustolta tai sovelluksesta, valitse ensin oma lähikauppa ja sen jälkeen kirjoita hakukenttään esim. "Ketomo". Artesaanijäätelöitä voidaan toimittaa kaikkiin K-kauppoihin ympäri Suomea. Helpoiten voit jättää tuotetoiveen alla olevassa linkissä K-Citymarket, K-Supermarket tai K-Market myymälöihin. Valitse ensin tuotetoive ja sitten oma lähikauppa. 

Tuotetoive K-kauppaan - avaa linkki tästä

S-kaupat:

Ketomon artesaanijäätelöitä saatavilla S-Ryhmän valikoimissa hyvin varustelluissa Prismoissa ja S-Marketeissa ympäri Suomen. Saatavuuden voit tarkistaa s-kaupat.fi osoitteesta. S-kauppoihin voi jättää tuotetoiveita ympäri Suomen. Kirjoita hakukenttään lähikauppasi ja Ketomo.

Tuotetoive Prismaan - avaa linkki tästä

Tuotetoive S-Market ja Sale - avaa linkki tästä

Tuotetoive Alepaan - avaa linkki tästä

VALINNOILLAMME ON MERKITYSTÄ. PURKKI KERRALLAAN. 

Huom. Jälleenmyyjäkartta ei ole enää ajantasalla nopean laajentumisen vuoksi ja tuotteita voi löytyä monista muistakin kaupoista. 

Jäätelöitä on saatavilla hyvin laajasti ympäri Suomen K-Citymarket, K-Supermarket, K-Market, Prisma, S-Market ja Minimani myymälöistä.

Ajantasaisimman ja kauppakohtaisen tiedon voit tarkistaa K-Ruoka sivustolta tai S-kaupat.fi.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.7.2024 alkaen.

Yleistä verkkokaupasta

Ketomo Food Oy

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

info@ketomo.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita Suomessa jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää kauppahinnan maksamisesta. Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Vaihto- ja palautusehdot

Lähetyksen sisältö tulee tarkistaa välittömästi toimituksen saavuttua. Mikäli paketin sisältö ei vastaa tilausta tai tuotteita on rikkoutunut kuljetuksessa on asiasta ilmoitettava viipymättä. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Jos sinulla on kysyttävää palautuksista, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse info@ketomo.fi

Mahdollisuuksien mukaan rikkoutuneet tuotteet tulee valokuvata ja lähettää kuvat osoitteeseen info@ketomo.fi. Asiakaspalautuksista on sovittava aina etukäteen. Kaikilla myyntikelpoisilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus, jolloin asiakas saa ostamastaan tuotteesta rahat takaisin. Lähetys- ja käsittelykuluja ei korvata asiakkaalle. Eli asiakas maksaa palautuksesta aiheutuvat Postin postikulut 6,90 eur / palautus.

Palautussoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla).

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

Lunastamaton paketti

Toimitamme kaikki tilaukset Postin lähetyksillä. Posti säilyttää paketteja 7 vuorokautta kaikissa noutopisteissään. Mikäli pakettia ei ole tänä aikana noudettu, palautetaan se lähettäjälle. Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 15€ posti- ja käsittelykuluja rahapalautuksen yhteydessä.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@ketomo.fi. Ilmoitus virheellisestä toimitusesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän kuluessa kirjallisesti tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio postiin.